09 okt 2019

Administratief medewerker (kabinet Elke Van den Brandt)

Op het kabinet van Brussels minister Elke Van den Brandt is een vacature voor een administratief medewerker/

Solliciteren?

Stuur je cv en motivatiebrief voor 28/10/2019 naar cab_vacatures.vandenbrandt@gov.brussels

Voor vragen en meer informatie kun je mailen naar mknikman@gov.brussels  

 

Administratief medewerker (m/v/x)

Wie zoeken we?

Je gelooft in onze visie op de stad en hebt zin om die mee vorm te geven en uit te dragen. Als administratief medewerker sta je in voor de  administratieve ondersteuning van één van de ‘Cellen’ van het kabinet. De verschillende Cellen zijn: Mobiliteit, VGC en Algemeen Beleid. Je ondersteunt de raadgevers met de administratieve voorbereiding en opvolging van dossiers. Je wordt een brugfiguur tussen je Cel, de rest van het kabinet en andere kabinetten. Je krijgt een divers en boeiend takenpakket met tal van verantwoordelijkheden.

Je taken:

  • je volgt nauwgezet het mailverkeer op en behandelt de briefwisseling
  • je beheert de agenda’s van de medewerkers van je Cel en behandelt de inkomende telefoons
  • je filtert er steeds de belangrijkste zaken uit en behandelt die met prioriteit
  • je zorgt voor een vlotte organisatie van het dagelijkse reilen en zeilen
  • je zorgt voor een archief van correspondentie
  • je organiseert vergaderingen, reserveert vergaderzalen en zet de zaal klaar
  • je schrijft brieven, verzorgt de lay-out van teksten en andere uitgaande briefwisseling
  • je onderhoudt contact met andere kabinetten en andere afdelingen binnen het eigen kabinet

Je competenties, interesses & vaardigheden:

  • je hebt ervaring (professioneel of op een andere manier) in een gelijkaardige functie
  • je hebt een goede kennis van het MS Office pakket
  • je kunt snel informatie verwerken
  • je kunt je zowel schriftelijk als mondeling goed uitdrukken in het Nederlands en het Frans
  • je bent resultaatgericht 
  • je bent assertief en oplossingsgericht
  • je beschikt over de nodige discretie en bent loyaal
  • je bent bestand tegen wat gezonde stress en weet prioriteiten te stellen
  • je bent nauwkeurig en efficiënt
  • je kan duidelijk en respectvol communiceren 
  • je voelt je goed in een meertalige omgeving
  • je bent flexibel inzetbaar en bereid tot occasioneel avond- en weekendwerk
  • je hebt affiniteit met het groene gedachtegoed
  • je bent vertrouwd met en houdt van Brussel 

Wij bieden je:

  • een enthousiast team
  • een voltijds contract met onmiddellijke indiensttreding en een goede verloning
  • hospitalisatieverzekering
  • abonnement woon-werkverkeer
  • fietsvergoeding
  • de werkplek bevindt zich aan de Sint-Lazaruslaan 10, 1210 Sint-Joost-ten-Node  

Vind Groen in je buurt

Vind je gemeente